من این شب زنده داری را دوست دارم . . .

من این پریشانی را دوست دارم . . .

بغض آسمان دلتنگی را دوست دارم . .

بی خیالی هایت را دوست دارم ، اینکه نمیایی به دیدارم هم بماند ، غرورت را نیز دوست دارم . . .

تو یک سو باشی و تمام غمهای دنیا هم همان سو ٬

من تو را با تمام غمهایت دوست دارم...

،من این شب زنده داری را دوست دارم ...


اگر با تو بودن خطا است و من گناهکار ، من گناه کردن را با تو دوست دارم . . .

بی مهری هایت به حساب دلم ،

اشکهایم را که در می آوری نیز به حساب چشمانم٬

من این حساب اشتباه را دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت9:06---2 آبان 1391
خیلی زیبا و تاثیر گذار بود
وب جالبی دارید ...


شیرین
ساعت18:58---25 مهر 1391
لعنتی ها
نه این نگاه....
نه این بغض ...
نه این سکوت....
نه این کلمات....نه این فاصله ...
نه این پنجره....نه این دست ها....
نه این تپش ها....
هیچ کدومشون جرات ندارن که به تو بفهمونن
چقـــــــــــدر دلم واست تنگ شده!...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, | 7 بعد از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو